Website van Klaver Advies is een nieuw jasje

De website van Klaver Advies is qua ontwerp en inhoud geheel vernieuwd. Klaver Advies wil hierdoor de communicatie over haar eigen identiteit versterken.

Ontwerp

Het ontwerp kan als strak en sober worden omschreven, zonder poespas, zonder ongewenste verrassingen. De grafische elementen zijn even sober vormgegeven, waardoor een zeer herkenbare stijl zichtbaar wordt. Ook qua kleuren is het ontwerp eenvoudig te noemen: wit, paars en een aantal verschillende tinten blauw.

Identiteit

De teksten zijn geheel vernieuwd en, net als de nieuwe vormgeving, gericht op een snelle en efficiënte communicatie van de bedrijfsidentiteit van Klaver Advies. Een identiteit die zich laat samevatten in de onderdelen van de navigatie (links): expertise, die op een persoonlijke, discrete, deskundige en betrokken manier wordt gecommuniceerd door betrokken en ervaren adviseurs.

Nieuws

Aan de rechterkant van het scherm zijn op de index- en nieuwspagina dynamische nieuwsberichten opgenomen. Deze komen vanuit Klaver Advies zelf en bevatten intern nieuws, achtergronden en analyses bij het 'grote' landelijke en monidale economische en fiscale nieuws.

Frank G. Bosman, Bedrijfsconsultancy

Het ontwerp van deze website is van Frank G. Bosman, Bedrijfsconsultancy uit 's-Hertogenbosch. Bosman is een klein, dynamisch adviesbureau op het snijvlak tussen design, communicatie en identiteit.

Kijk voor meer informatie op www.frankgbosman.nl.


Ontwerp site Klaver Advies.nl